Mokyklos įsivertinimas – mokyklos vertės nustatymo procesas, kuris įgalina priimti sprendimus, skatinančius tobulinti mokyklos veiklą.
Įsivertinimo paskirtis – padėti mokyklos bendruomenei vykdyti švietimo stebėseną: naudojantis į temas ir sritis sugrupuotais veiklos rodikliais nustatyti mokykloje teikiamo švietimo kokybę ir priimti pagrįstus sprendimus, laiduojančius mokyklos veiklos tobulinimą.
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas vyksta šiais etapais:
- etapas – pasirengimas įsivertinti.
- etapas – platusis įsivertinimas.
- etapas – pasirinktos problemos ar pasirinkto veiklos rodiklio giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas.
- etapas – atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas.
- etapas – rezultatų panaudojimas veiklos tobulinimui planuoti.
Kulių mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo teisinė bazė:
Mokyklos veiklos įsivertinimas buvo vykdomas remiantis LR Švietimo įstatymu, 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281, ir Švietimo ir mokslo ministro įsakymu „Dėl pritarimo bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijoms“, 2009 m. kovo 30 d. Nr. ĮSAK- 607.
Nuo 2016 m. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą reglamentuojantys dokumentai:
Veiklos kokybės įsivertinimas vykdomas ir pagal platformos ,,Iqes online Lietuva. Instrumentai mokyklos veiklos kokybei įsivertinti ir tobulinti“ rekomendacijas ir pateiktas anketas “.
Kokybės įsivertinimo darbo grupė
Mokykloje vidaus veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas kiekvienais metais.
